Методична робота

Презентація на тему: "Функції педагога в професійному стандарті "Вчитель початкових
класів”"
Переглянути

Збірник цікавих завдань з християнської етики
Переглянути

Кращі дитячі ігри для приміщення
Несприятлива погода не дозволяє дітям грати на вулиці? Вони рвуться на свіже повітря, а ви не знаєте, як їх зупинити? Якщо ви опинились у подібній ситуації, розважте малюків запропонованими у статті захоплюючими та цікавими іграми, призначеними для закритих приміщень, і ваші діти годинами не захочуть виходити з дому.

Музейна статуя


Завмираємо в позі статуї й непомітно змінюємось!

·         Діти збираються в одній кімнаті під назвою «музей». Одна дитина стає ведучим, виходить із кімнати, рахує до двадцяти й повертається.
·         У цей час гравці приймають різні пози й завмирають, як музейні статуї. Входить ведучий, оглядає музейні експонати й поводиться так, як турист.
·         «Статуї» намагаються змінити своє положення непомітно для ведучого. Якщо ведучий зауважує рух «статуї», вона оживає і стає туристом.
·         Продовжуйте гру, доки не залишиться одна «статуя». Гравець-«статуя», який залишився останнім, стає ведучим у наступному раунді.

Абракадабра


Гра на уважність.

·         Одна людина ховає певний предмет, а решта гравців виходять в іншу кімнату.
·         Той, хто ховає, бере шматочок тканини й ховає його в кімнаті так, щоб її маленький фрагмент залишався на видному місці, визирав звідки-небудь.
·         Решта гравців входять у кімнату й шукають захований шматочок тканини. Правило каже, що гравці нічого не можуть чіпати руками, а тільки шукати очима.
·         Після того як гравець побачив тканину, він вигукує «Абракадабра» й не каже нікому, де вона захована.
·         Решта гравців продовжують шукати шматочок тканини й теж вигукують «Абракадабра», коли знаходять його.
·         Усі гравці повинні знайти шматочок тканини, а той, хто знайшов першим, буде ховати в наступному раунді.

Як змінилося слово?


Це кумедна гра, кінець якої непередбачуваний.

·         Спочатку діти сідають на підлогу в коло.
·         Перший гравець придумує яке-небудь випадкове слово, наприклад, «олівець».
·         Потім перший гравець шепоче це слово на вухо другому гравцю, який сидить праворуч від нього.
·         Другий гравець повинен придумати інше слово, пов'язане з вихідним словом. У даному випадку це може бути слово «точилка». Другий гравець повинен прошепотіти це нове слово на вухо наступному гравцю, який сидить праворуч.
·         Таким чином, усі діти придумують нові слова по черзі, доки ця черга не дійде до останнього гравця в колі. Наприкінці діти дуже здивуються, як змінилось вихідне слово.
·         Таким же чином можна попросити останнього гравця вгадати вихідне слово на основі всіх пов'язаних з ним слів, які придумали учасники.

Віраж


Цікава швидка гра з автомобілями й гонками.

·         Діти сідають у коло на підлозі. Вибирають одного гравця, який починає гру.
·         Початковий гравець вимовляє слово «Віраж» сусіду праворуч або ліворуч.
·         Той у свою чергу вимовляє слово «Віраж» своєму сусіду праворуч або ліворуч. Крім того, гравець може негайно видати звук, з яким гальмує машина. У цьому випадку черга повертається до попереднього учасника.
·         Гра просувається вперед і назад, доки черга не дійде до всіх учасників.
·         Правило гри передбачає, що всі звуки учасники видають зі щільно зімкнутими губами. У разі, якщо гравець розімкнув губи й показав зуби, він виходить із гри.

Легко, легше не буває


У цій легкій грі треба лише плескати в долоні!

·         Перед тим як розпочати цю гру, приберіть усі перешкоди з підлоги в кімнаті.
·         Одна дитина призначається «слухачем» і виходить на середину кімнати із зав'язаними очима.
·         Інший гравець називається «рахівником» і сидить з ручкою й аркушем паперу.
·         Ще один учасник проходить у будь-яку частину кімнати і плескає в долоні.
·         «Слухач» слухає хлопки та вказує напрямок, звідки вони донеслись.
·         Якщо «слухач» вказує неправильний напрямок, «рахівник» ставить на аркуші паперу знак «Х» навпроти його імені. Якщо «слухач» указує потрібний напрямок, «рахівник» на аркуші паперу ставить «галочку» навпроти його імені.
·         Гравець, який плескає, має десять спроб і виконує хлопки в долоні в різних частинах кімнати. Потім гра стає складнішою.
·         Тепер «слухач» намагається визначити напрямок оплесків не тільки із зав'язаними очима, а й закривши рукою одне вухо.
·         Кожний учасник повинен побувати в ролі «слухача», «рахівника» й того, хто плескає.

Кольорова кімната


Ваші діти в цій веселій грі знайдуть у приміщенні всі кольори веселки.
·         Усі діти стають у коло, а один учасник – ведучий стає в центр кола.
·         Ведучий в центрі кола називає будь-який колір на свій розсуд.
·         Решта гравців, які стоять у колі, розбігаються по всій кімнаті. Їх завдання швидше за всіх знайти в кімнаті предмет такого ж кольору, який загадав ведучий.
·         Перемагає той учасник, який швидше за всіх знайде предмет потрібного кольору. Він стає ведучим у наступному турі.

Полювання на скарби


Діти шукають скарб безпосередньо в кімнаті!

·         Одна дитина ховає скарб, який інші повинні знайти. Скарб не повинен бути занадто маленького розміру, адже його важливо знайти. З іншого боку, скарб не повинен бути занадто великим, щоб його пошуки потребували певних зусиль.
·         Учасник, який ховає скарб, повинен намалювати на папері карту дому та відзначити буквою «Х» ту частину, де заховано скарб.
·         Решта гравців вирушають на пошуки кладу з допомогою карти. Щоби було ще веселіше, нехай карта буде в учасника, який заховав скарб, і той, хто захоче звіритися з картою, повинен буде для цього повернутись до початку маршруту.
·         Учасник, який знайде скарб швидше за всіх, ховає його в наступному раунді.

Знайди кісточку


Ще одна кумедна гра.

·         Для цієї гри дітям знадобиться іграшкова собача кістка.
·         Учасник, який починає гру, сідає на стілець із зав'язаними очима.
·         Усі інші гравці сідають у ряд позаду нього.
·         Одного гравця вибирають ведучим. Він каже: «Собачка, собачка, де твоя кісточка?».
·         При цьому один з учасників виходить з ряду, бере кісточку у гравця із зав'язаними очима й ховає її в будь-якому місці кімнати.
·         Учасник із зав'язаними очима знімає пов'язку й шукає кісточку.
·         Якщо дитина не може знайти кістку, вона намагається вгадати гравця, який взяв її. Якщо учасник угадав того, хто взяв у нього кістку, то вони міняються місцями: той, хто сховав кістку, сідає на стілець із зав'язаними очима, а його опонент переходить у ряд до інших учасників.
·         Якщо учасник не вгадав, хто взяв у нього кістку, він виходить із гри, а інші продовжують без нього.

Качка й гусак


У цій веселій грі ваша дитина навчиться швидко бігати й реагувати.

·         Діти всі, крім одного, сідають у коло обличчям до центра зі схрещеними ногами.
·         Гравець, який не сидить у колі, називається «гусак».
·         «Гусак» ходить по колу й торкається рукою голови кожного учасника, кажучи при цьому слово «качка».
·         У будь-який момент «гусак» може торкнутися чергового учасника і сказати слово «гусак», а не «качка».
·         При цьому той, кого щойно назвали «гусаком», піднімається й біжить за старим «гусаком».
·         Завдання старого «гусака» – пробігти по колу, щоб його не наздогнав новий «гусак», і зайняти його місце в колі. Якщо все-таки новий «гусак» наздогнав старого, перш ніж той оббіг коло і зайняв порожнє місце, новий «гусак» сідає на своє колишнє місце, а старий продовжує водити.
·         Якщо новий «гусак» не наздогнав старого, водить новий «гусак».

Гомінкий дзвіночок


У цій грі діти відчують всю принадність дзвону дзвіночка.

·         Для гри дітям знадобиться іграшковий дзвіночок або що-небудь подібне.
·         Один з дітей стає «охоронцем дзвіночка». Цей учасник ховає дзвіночок від інших.
·         Усі інші гравці будуть «шукачами дзвіночка». Їх завдання – знайти захований дзвіночок.
·         «Шукачі дзвіночка» виходять з кімнати, а «охоронець дзвіночка» ретельно ховає його, після чого «шукачі дзвіночка» повертаються й беруться до пошуку.

·         Учасник, який першим знаходить дзвіночок, дзвонить у нього, щоби повідомити про свою перемогу, і стає «охоронцем дзвіночка» у наступному раунді. Якщо ніхто не може знайти дзвіночок, «охоронець дзвіночка» показує місце схованки, і гра починається спочатку.

Немає коментарів:

Дописати коментар