Презентація на тему: "Функції педагога в професійному стандарті "Вчитель початкових
класів”"
Переглянути
Збірник цікавих завдань з християнської етики
Переглянути
Кращі дитячі ігри для приміщення
Несприятлива погода не дозволяє дітям грати на вулиці? Вони рвуться на
свіже повітря, а ви не знаєте, як їх зупинити? Якщо ви опинились у подібній
ситуації, розважте малюків запропонованими у статті захоплюючими та цікавими
іграми, призначеними для закритих приміщень, і ваші діти годинами не захочуть
виходити з дому.
Музейна статуя
Завмираємо в позі статуї й непомітно змінюємось!
·
Діти збираються в одній кімнаті під назвою «музей». Одна дитина стає
ведучим, виходить із кімнати, рахує до двадцяти й повертається.
·
У цей час гравці приймають різні пози й завмирають, як музейні статуї.
Входить ведучий, оглядає музейні експонати й поводиться так, як турист.
·
«Статуї» намагаються змінити своє положення непомітно для ведучого. Якщо
ведучий зауважує рух «статуї», вона оживає і стає туристом.
·
Продовжуйте гру, доки не залишиться одна «статуя». Гравець-«статуя», який
залишився останнім, стає ведучим у наступному раунді.
Абракадабра
Гра на уважність.
·
Одна людина ховає певний предмет, а решта гравців виходять в іншу кімнату.
·
Той, хто ховає, бере шматочок тканини й ховає його в кімнаті так, щоб її
маленький фрагмент залишався на видному місці, визирав звідки-небудь.
·
Решта гравців входять у кімнату й шукають захований шматочок тканини.
Правило каже, що гравці нічого не можуть чіпати руками, а тільки шукати очима.
·
Після того як гравець побачив тканину, він вигукує «Абракадабра» й не каже
нікому, де вона захована.
·
Решта гравців продовжують шукати шматочок тканини й теж вигукують «Абракадабра»,
коли знаходять його.
·
Усі гравці повинні знайти шматочок тканини, а той, хто знайшов першим, буде
ховати в наступному раунді.
Як змінилося слово?
Це кумедна гра, кінець якої непередбачуваний.
·
Спочатку діти сідають на підлогу в коло.
·
Перший гравець придумує яке-небудь випадкове слово, наприклад, «олівець».
·
Потім перший гравець шепоче це слово на вухо другому гравцю, який сидить
праворуч від нього.
·
Другий гравець повинен придумати інше слово, пов'язане з вихідним словом. У
даному випадку це може бути слово «точилка». Другий гравець повинен прошепотіти
це нове слово на вухо наступному гравцю, який сидить праворуч.
·
Таким чином, усі діти придумують нові слова по черзі, доки ця черга не
дійде до останнього гравця в колі. Наприкінці діти дуже здивуються, як
змінилось вихідне слово.
·
Таким же чином можна попросити останнього гравця вгадати вихідне слово на
основі всіх пов'язаних з ним слів, які придумали учасники.
Віраж
Цікава швидка гра з автомобілями й гонками.
·
Діти сідають у коло на підлозі. Вибирають одного гравця, який починає гру.
·
Початковий гравець вимовляє слово «Віраж» сусіду праворуч або ліворуч.
·
Той у свою чергу вимовляє слово «Віраж» своєму сусіду праворуч або ліворуч.
Крім того, гравець може негайно видати звук, з яким гальмує машина. У цьому
випадку черга повертається до попереднього учасника.
·
Гра просувається вперед і назад, доки черга не дійде до всіх учасників.
·
Правило гри передбачає, що всі звуки учасники видають зі щільно зімкнутими
губами. У разі, якщо гравець розімкнув губи й показав зуби, він виходить із
гри.
Легко, легше не буває
У цій легкій грі треба лише плескати в долоні!
·
Перед тим як розпочати цю гру, приберіть усі перешкоди з підлоги в кімнаті.
·
Одна дитина призначається «слухачем» і виходить на середину кімнати із
зав'язаними очима.
·
Інший гравець називається «рахівником» і сидить з ручкою й аркушем паперу.
·
Ще один учасник проходить у будь-яку частину кімнати і плескає в долоні.
·
«Слухач» слухає хлопки та вказує напрямок, звідки вони донеслись.
·
Якщо «слухач» вказує неправильний напрямок, «рахівник» ставить на аркуші
паперу знак «Х» навпроти його імені. Якщо «слухач» указує потрібний напрямок,
«рахівник» на аркуші паперу ставить «галочку» навпроти його імені.
·
Гравець, який плескає, має десять спроб і виконує хлопки в долоні в різних
частинах кімнати. Потім гра стає складнішою.
·
Тепер «слухач» намагається визначити напрямок оплесків не тільки із
зав'язаними очима, а й закривши рукою одне вухо.
·
Кожний учасник повинен побувати в ролі «слухача», «рахівника» й того, хто
плескає.
Кольорова кімната
Ваші діти в цій веселій грі знайдуть у приміщенні всі кольори веселки.
·
Усі діти стають у коло, а один учасник – ведучий стає в центр кола.
·
Ведучий в центрі кола називає будь-який колір на свій розсуд.
·
Решта гравців, які стоять у колі, розбігаються по всій кімнаті. Їх завдання
швидше за всіх знайти в кімнаті предмет такого ж кольору, який загадав ведучий.
·
Перемагає той учасник, який швидше за всіх знайде предмет потрібного
кольору. Він стає ведучим у наступному турі.
Полювання на скарби
Діти шукають скарб безпосередньо в кімнаті!
·
Одна дитина ховає скарб, який інші повинні знайти. Скарб не повинен бути
занадто маленького розміру, адже його важливо знайти. З іншого боку, скарб не
повинен бути занадто великим, щоб його пошуки потребували певних зусиль.
·
Учасник, який ховає скарб, повинен намалювати на папері карту дому та
відзначити буквою «Х» ту частину, де заховано скарб.
·
Решта гравців вирушають на пошуки кладу з допомогою карти. Щоби було ще
веселіше, нехай карта буде в учасника, який заховав скарб, і той, хто захоче
звіритися з картою, повинен буде для цього повернутись до початку маршруту.
·
Учасник, який знайде скарб швидше за всіх, ховає його в наступному раунді.
Знайди кісточку
Ще одна кумедна гра.
·
Для цієї гри дітям знадобиться іграшкова собача кістка.
·
Учасник, який починає гру, сідає на стілець із зав'язаними очима.
·
Усі інші гравці сідають у ряд позаду нього.
·
Одного гравця вибирають ведучим. Він каже: «Собачка, собачка, де твоя
кісточка?».
·
При цьому один з учасників виходить з ряду, бере кісточку у гравця із
зав'язаними очима й ховає її в будь-якому місці кімнати.
·
Учасник із зав'язаними очима знімає пов'язку й шукає кісточку.
·
Якщо дитина не може знайти кістку, вона намагається вгадати гравця, який
взяв її. Якщо учасник угадав того, хто взяв у нього кістку, то вони міняються
місцями: той, хто сховав кістку, сідає на стілець із зав'язаними очима, а його
опонент переходить у ряд до інших учасників.
·
Якщо учасник не вгадав, хто взяв у нього кістку, він виходить із гри, а
інші продовжують без нього.
Качка й гусак
У цій веселій грі ваша дитина навчиться швидко бігати й реагувати.
·
Діти всі, крім одного, сідають у коло обличчям до центра зі схрещеними
ногами.
·
Гравець, який не сидить у колі, називається «гусак».
·
«Гусак» ходить по колу й торкається рукою голови кожного учасника, кажучи
при цьому слово «качка».
·
У будь-який момент «гусак» може торкнутися чергового учасника і сказати
слово «гусак», а не «качка».
·
При цьому той, кого щойно назвали «гусаком», піднімається й біжить за
старим «гусаком».
·
Завдання старого «гусака» – пробігти по колу, щоб його не наздогнав новий
«гусак», і зайняти його місце в колі. Якщо все-таки новий «гусак» наздогнав
старого, перш ніж той оббіг коло і зайняв порожнє місце, новий «гусак» сідає на
своє колишнє місце, а старий продовжує водити.
·
Якщо новий «гусак» не наздогнав старого, водить новий «гусак».
Гомінкий дзвіночок
У цій грі діти відчують всю принадність дзвону дзвіночка.
·
Для гри дітям знадобиться іграшковий дзвіночок або що-небудь подібне.
·
Один з дітей стає «охоронцем дзвіночка». Цей учасник ховає дзвіночок від
інших.
·
Усі інші гравці будуть «шукачами дзвіночка». Їх завдання – знайти захований
дзвіночок.
·
«Шукачі дзвіночка» виходять з кімнати, а «охоронець дзвіночка» ретельно
ховає його, після чого «шукачі дзвіночка» повертаються й беруться до пошуку.
·
Учасник, який першим знаходить дзвіночок, дзвонить у нього, щоби повідомити
про свою перемогу, і стає «охоронцем дзвіночка» у наступному раунді. Якщо ніхто
не може знайти дзвіночок, «охоронець дзвіночка» показує місце схованки, і гра
починається спочатку.
Переглянути
Збірник цікавих завдань з християнської етики
Переглянути
Кращі дитячі ігри для приміщення
Несприятлива погода не дозволяє дітям грати на вулиці? Вони рвуться на
свіже повітря, а ви не знаєте, як їх зупинити? Якщо ви опинились у подібній
ситуації, розважте малюків запропонованими у статті захоплюючими та цікавими
іграми, призначеними для закритих приміщень, і ваші діти годинами не захочуть
виходити з дому.
Музейна статуя
Завмираємо в позі статуї й непомітно змінюємось!
·
Діти збираються в одній кімнаті під назвою «музей». Одна дитина стає
ведучим, виходить із кімнати, рахує до двадцяти й повертається.
·
У цей час гравці приймають різні пози й завмирають, як музейні статуї.
Входить ведучий, оглядає музейні експонати й поводиться так, як турист.
·
«Статуї» намагаються змінити своє положення непомітно для ведучого. Якщо
ведучий зауважує рух «статуї», вона оживає і стає туристом.
·
Продовжуйте гру, доки не залишиться одна «статуя». Гравець-«статуя», який
залишився останнім, стає ведучим у наступному раунді.
Абракадабра
Гра на уважність.
·
Одна людина ховає певний предмет, а решта гравців виходять в іншу кімнату.
·
Той, хто ховає, бере шматочок тканини й ховає його в кімнаті так, щоб її
маленький фрагмент залишався на видному місці, визирав звідки-небудь.
·
Решта гравців входять у кімнату й шукають захований шматочок тканини.
Правило каже, що гравці нічого не можуть чіпати руками, а тільки шукати очима.
·
Після того як гравець побачив тканину, він вигукує «Абракадабра» й не каже
нікому, де вона захована.
·
Решта гравців продовжують шукати шматочок тканини й теж вигукують «Абракадабра»,
коли знаходять його.
·
Усі гравці повинні знайти шматочок тканини, а той, хто знайшов першим, буде
ховати в наступному раунді.
Як змінилося слово?
Це кумедна гра, кінець якої непередбачуваний.
·
Спочатку діти сідають на підлогу в коло.
·
Перший гравець придумує яке-небудь випадкове слово, наприклад, «олівець».
·
Потім перший гравець шепоче це слово на вухо другому гравцю, який сидить
праворуч від нього.
·
Другий гравець повинен придумати інше слово, пов'язане з вихідним словом. У
даному випадку це може бути слово «точилка». Другий гравець повинен прошепотіти
це нове слово на вухо наступному гравцю, який сидить праворуч.
·
Таким чином, усі діти придумують нові слова по черзі, доки ця черга не
дійде до останнього гравця в колі. Наприкінці діти дуже здивуються, як
змінилось вихідне слово.
·
Таким же чином можна попросити останнього гравця вгадати вихідне слово на
основі всіх пов'язаних з ним слів, які придумали учасники.
Віраж
Цікава швидка гра з автомобілями й гонками.
·
Діти сідають у коло на підлозі. Вибирають одного гравця, який починає гру.
·
Початковий гравець вимовляє слово «Віраж» сусіду праворуч або ліворуч.
·
Той у свою чергу вимовляє слово «Віраж» своєму сусіду праворуч або ліворуч.
Крім того, гравець може негайно видати звук, з яким гальмує машина. У цьому
випадку черга повертається до попереднього учасника.
·
Гра просувається вперед і назад, доки черга не дійде до всіх учасників.
·
Правило гри передбачає, що всі звуки учасники видають зі щільно зімкнутими
губами. У разі, якщо гравець розімкнув губи й показав зуби, він виходить із
гри.
Легко, легше не буває
У цій легкій грі треба лише плескати в долоні!
·
Перед тим як розпочати цю гру, приберіть усі перешкоди з підлоги в кімнаті.
·
Одна дитина призначається «слухачем» і виходить на середину кімнати із
зав'язаними очима.
·
Інший гравець називається «рахівником» і сидить з ручкою й аркушем паперу.
·
Ще один учасник проходить у будь-яку частину кімнати і плескає в долоні.
·
«Слухач» слухає хлопки та вказує напрямок, звідки вони донеслись.
·
Якщо «слухач» вказує неправильний напрямок, «рахівник» ставить на аркуші
паперу знак «Х» навпроти його імені. Якщо «слухач» указує потрібний напрямок,
«рахівник» на аркуші паперу ставить «галочку» навпроти його імені.
·
Гравець, який плескає, має десять спроб і виконує хлопки в долоні в різних
частинах кімнати. Потім гра стає складнішою.
·
Тепер «слухач» намагається визначити напрямок оплесків не тільки із
зав'язаними очима, а й закривши рукою одне вухо.
·
Кожний учасник повинен побувати в ролі «слухача», «рахівника» й того, хто
плескає.
Кольорова кімната
Ваші діти в цій веселій грі знайдуть у приміщенні всі кольори веселки.
·
Усі діти стають у коло, а один учасник – ведучий стає в центр кола.
·
Ведучий в центрі кола називає будь-який колір на свій розсуд.
·
Решта гравців, які стоять у колі, розбігаються по всій кімнаті. Їх завдання
швидше за всіх знайти в кімнаті предмет такого ж кольору, який загадав ведучий.
·
Перемагає той учасник, який швидше за всіх знайде предмет потрібного
кольору. Він стає ведучим у наступному турі.
Полювання на скарби
Діти шукають скарб безпосередньо в кімнаті!
·
Одна дитина ховає скарб, який інші повинні знайти. Скарб не повинен бути
занадто маленького розміру, адже його важливо знайти. З іншого боку, скарб не
повинен бути занадто великим, щоб його пошуки потребували певних зусиль.
·
Учасник, який ховає скарб, повинен намалювати на папері карту дому та
відзначити буквою «Х» ту частину, де заховано скарб.
·
Решта гравців вирушають на пошуки кладу з допомогою карти. Щоби було ще
веселіше, нехай карта буде в учасника, який заховав скарб, і той, хто захоче
звіритися з картою, повинен буде для цього повернутись до початку маршруту.
·
Учасник, який знайде скарб швидше за всіх, ховає його в наступному раунді.
Знайди кісточку
Ще одна кумедна гра.
·
Для цієї гри дітям знадобиться іграшкова собача кістка.
·
Учасник, який починає гру, сідає на стілець із зав'язаними очима.
·
Усі інші гравці сідають у ряд позаду нього.
·
Одного гравця вибирають ведучим. Він каже: «Собачка, собачка, де твоя
кісточка?».
·
При цьому один з учасників виходить з ряду, бере кісточку у гравця із
зав'язаними очима й ховає її в будь-якому місці кімнати.
·
Учасник із зав'язаними очима знімає пов'язку й шукає кісточку.
·
Якщо дитина не може знайти кістку, вона намагається вгадати гравця, який
взяв її. Якщо учасник угадав того, хто взяв у нього кістку, то вони міняються
місцями: той, хто сховав кістку, сідає на стілець із зав'язаними очима, а його
опонент переходить у ряд до інших учасників.
·
Якщо учасник не вгадав, хто взяв у нього кістку, він виходить із гри, а
інші продовжують без нього.
Качка й гусак
У цій веселій грі ваша дитина навчиться швидко бігати й реагувати.
·
Діти всі, крім одного, сідають у коло обличчям до центра зі схрещеними
ногами.
·
Гравець, який не сидить у колі, називається «гусак».
·
«Гусак» ходить по колу й торкається рукою голови кожного учасника, кажучи
при цьому слово «качка».
·
У будь-який момент «гусак» може торкнутися чергового учасника і сказати
слово «гусак», а не «качка».
·
При цьому той, кого щойно назвали «гусаком», піднімається й біжить за
старим «гусаком».
·
Завдання старого «гусака» – пробігти по колу, щоб його не наздогнав новий
«гусак», і зайняти його місце в колі. Якщо все-таки новий «гусак» наздогнав
старого, перш ніж той оббіг коло і зайняв порожнє місце, новий «гусак» сідає на
своє колишнє місце, а старий продовжує водити.
·
Якщо новий «гусак» не наздогнав старого, водить новий «гусак».
Гомінкий дзвіночок
У цій грі діти відчують всю принадність дзвону дзвіночка.
·
Для гри дітям знадобиться іграшковий дзвіночок або що-небудь подібне.
·
Один з дітей стає «охоронцем дзвіночка». Цей учасник ховає дзвіночок від
інших.
·
Усі інші гравці будуть «шукачами дзвіночка». Їх завдання – знайти захований
дзвіночок.
·
«Шукачі дзвіночка» виходять з кімнати, а «охоронець дзвіночка» ретельно
ховає його, після чого «шукачі дзвіночка» повертаються й беруться до пошуку.
·
Учасник, який першим знаходить дзвіночок, дзвонить у нього, щоби повідомити
про свою перемогу, і стає «охоронцем дзвіночка» у наступному раунді. Якщо ніхто
не може знайти дзвіночок, «охоронець дзвіночка» показує місце схованки, і гра
починається спочатку.
Немає коментарів:
Дописати коментар